سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی سایت بسپار

سایت بسپار در سال 1392 در زمینه صنعت ساختمان و با هدف تسهیل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین ایجاد روابط بین پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی با مشتریان و مالکان املاک،در فضای مجازی، راه اندازی شد

این سایت در موضوعات تخصصی از جمله معماری  و دکوراسیون، مواد و مصالح ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، خدمات ساختمانی، ابزار و تجهیزات ساختمانی و ... معرف شرکتها و پیمانکاران می باشد

خدمات و سرویس های ویژه سایت بسپار

  • درج آگهی رایگان و ویژه
  • تبلیغات بنری
  • درج رپورتاژ آگهی و گزارش های خبری از شرکت و یا محصول شما ، در صفحه تازه های صنعت ساختمان
  • تبلیغ محصولاات و خدمات شما در شبکه های اجتماعی بسپار

چرا سایت بسپار؟

  • تخصصی بودن موضوع در صنعت ساختمان، می تواند در دسترسی سریع کاربران به کسب و کار شما را آسانتر  کند
  • پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن در صورت نیاز
  • نعرفه های بسیار مناسب با توجه به تعرفه رقبا و همکاران
  • مشاوره رایگان به شما بصورت آنلاین در واتس اپ و اینستاگرام  برای درج مناسب آگهی
  • تخفیف های ویژه دوره ای

مزایای تبلیغات آنلاین

امروزه، اغلب مردم زمان بسیار زیادی را در محیط کار , منزل و یا در حین تفریح در برابر صفحات مانیتور کامپیوتر یا دستگاههای هوشمند مبایل و تبلت در حال استفاده از اینترنت می گذرانند. همچنان که شبکه های اجتماعی جایگزین دیدار های و ملاقات های رو در رو با دوستان می شود، و جستجو برای اطلاعات بصورت آنلاین بجای جستجو در کتاب ها تبدیل به چیزی عادی و روزمره شده است .

استفاده کنندگان از تبلیغات هم توانایی بالقوه بسیار زیادی برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات مختلف در فضای آنلاین و اینترنت می بینند.

زمانی که از واژه تبلیغات اینترنتی استفاده می کنیم، این موضوع شامل موارد زیادی از جمله ایمیل مارکتینگ ، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایتها ، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات نوتیفکیشن می شود.

 

 

 

مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

1-      دسترسی گسترده

زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می شود، هیچ رسانه ای توان مقاومت در برابر اینترنت را ندارد. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه ای دیگر از جهان می باشد. این شیوه تمام مرزها و محدودیت دیگر رسانه ها از بین برده است. این که هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده از آن می باشد، بدون شک یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای آن به حساب می آید.

2-      هدفمندی

در فضای اینترنت، شما با وبسایت های و یا کانال های تلگرامی مواجه می شوید که در حال خدمت رسانی به گروهی خاص از مشتریان و بازدید کنندگان می باشد که خود دارای علایق خاصی بوده و یا به گروه سنی خاصی تعلق دارند. از جمله اینها می توان به سایتها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد. بنابراین بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که واقعاً خواهان خرید و استفاده از محصولات آنها می باشند.

3-     نظارت آنلاین و لحظه به لحظه 

در تبلیغات اینترنی شما این امکان را دارید که بصورت لحظه ایی از تعداد بازدید کنندگان و آمار مربوط به مقدار ارسال شده در تبلیغات پاپ و نوتیفکیشن خود با خبر شوید و در آخر یک گزارش از مقدار ارسال شده و میزان بازدید تبلیغات خود داشته باشید , اگر مایل به استفاده از تبلیغات به صورت پاپ آپ و یا نوتیفکیشن هستید می توانید از قسمت فروشگاه وب سایت تبلیغات نوین دیدن فرمائید .

4-      نهایی شدن خرید در زمانی کوتاه

یکی از مهمترین ویژگی های آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار اندک و کم می باشد. چرا که اغلب تبلیغات درج شده دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتری می تواند با وارد شدن به آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکند که خود می تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود یک شرکت شود.

5-     آموزنده بودن

از نقطه نظر یک مصرف کننده، یکی از نکات مثبت این شیوه از تبلیغات این است که مصرف کننده می تواند به راحتی از جزئیات، ویژگی ها، عمر کالا، روش استفاده از آن و . . . به اطلاعاتی مفیدی در اندک زمانی دست پیدا کند.

6-      مقرون به صرفه بودن

با استفاده از دیگر رسانه ها، از قبیل تلویزیون , رادیو , روزنامه ویا مطالب چاپی، شما نمی توانید با اطمینان اعلام کنید که مشتری که در حال دیدن , گوش کردن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شماست ، در چه رده سنی قرار دارد و آپا اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه ایی دارد و یا خیر . اما از طریق تبلیغات نوتیفکیشن , پاپ آپ و تبلیغات در وب سایت و یا کانال های تلگرامی می توانید تا حد زیادی تبلیغات خود را هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال شما شده و آن تبلیغ را می بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه ها بسیار کمتر از دیگر رسانه های می باشد.

7-      کاربری آسان

تمامی انواع مختلف از کسب و کارها، حتی آنهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند ، تبلیغات در فضای اینترنت را آسان یافته و قادر به استفاده از آن می باشند. در دیگر رسانه ها صاحبان کسب و کار مجبور به استفاده از خدمات دیگر موسسات برای تهیه تبلیغات مناسب برای آنها و خرید یا اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه ها می باشند که این خود در اکثر اوقات پروسه ایی طولانی و زمان بر است , ولی در مقابل استفاده از اینترنت و تبلیغات در آن نقطه پایانی برای این دردسرها است.  وحتی یک کسب و کاری که تنها یک روز از عمر آن می گذرد از طریق ایجاد یک وب سایت و یا یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی برای خودش می تواند محصولات و خدمات خود در معرض دید و فروش بگذارد .

8-      سرعت دسترسی

برعکس شیوه های قدیمی تبلیغات امروزه شما می توانید به وسیله تبلیغات اینترنتی نوتیفکیشن , پاپ آپ , تبلیغات گسترده در کانالهای تلگرامی در زمان بسیار کوتاهی بعنوان مثال کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در معرض دید صدها هزار نفر و حتی میلیون ها نفر قرار دهید و این بدلیل فراگیر شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه های مجازی میسر گردیده .

با جرأت می توان گفت که امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسب و کاری می باشد که با اقبال بسیار زیادی نیز روبرو شده و طرفداران بسیاری برای خود دارد.

 

با امید آنکه بتوانیم مناسبترین خدمات را برای توسعه کسب و کار شما در صنعت ساختمان ارائه کنیم

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین از ابتدا تا به امروز

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین را دارید شاید تاریخچه خرید آنلاین و فروشگاه های آنلاین برای شما جالب باشد و از تجربیات آنها کمک بگیرید.

 

خرید آنلاین نوعی تجارت الکترونیک می باشد که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا با استفاده از یک مرورگر از طریق موبایل و یا کامپیوتر خود بتوانند کالا یا خدمات موردنیاز خود را پیدا کرده و به طور مستقیم از طریق اینترنت از یک فروشگاه اینترنتی کالا و یا خدمات مورد نظر خود را خریداری کنند. در اینجا مشتری می‌ تواند تنها با یک سرچ ساده کالای مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تر در سایت‌های گوناگون پیدا کند رقابتی بسیار تنگاتنگ که به لطف اینترنت به وجود می‌آید، چراکه در اینجا مشتری می‌تواند تنها با یک سرچ تعداد زیادی فروشگاه آنلاین را پیدا کند که محصول و یا خدمات مورد نیاز او را ارائه می‌کنند و به این صورت خریدار می‌تواند با صرف کمترین زمان کالای خود را پیدا کرده قیمت و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت بتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی فروشگاه اینترنتی را انتخاب کند که می‌تواند بهترین خدمات و قیمت را در اختیار او قرار دهد.

یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند این امکان را برای مشتریان خود فراهم کند تا خریدار بتوانید محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتی بررسی کند یک فروشگاه اینترنتی برای این کار از تصاویر، فیلم جدول مشخصات فنی و توضیحات مربوط به محصول استفاده می کند و حتی خریداران می‌توانند نظرات خود را در مورد محصول و یا خدمت مورد نظر درج کنند تا مشتریان دیگر بتوانند از آن استفاده کنند علاوه بر تمام این موارد مشتری می‌تواند کالاهای مورد نظر خود را در کنار یکدیگر قرار داده و آنها را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت مشتری بتواند انتخاب بهتری داشته باشد این موارد تنها قسمت کوچکی از مزایای خرید اینترنتی بشمار می‌آید.

یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند خریدار را قادر کند تا با استفاده از فیلترهایی که در اختیار او قرار می دهد به راحتی بتواند با استفاده از ویژگی‌های مورد نظر خود مدل، مارک یا موارد خاص دیگر به او برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود کمک کند در آخر نیز مشتریان آنلاین می‌توانند برای تکمیل معامله و پرداخت مبلغ کالا و یا خدمت مورد نظر خود از درگاه بانکی استفاده کنند و یا حتی می‌توانند مبلغ آن را بعد از دریافت محصول با اطمینان بیشتر درب منزل پرداخت کنند چراکه امروزه بسیاری از سایت‌ها برای راحت کردن فرایند خرید و اطمینان بیشتر مشتری برای ارسال کالاهای فیزیکی مانند کتاب، لباس یا لوازم خانگی و هر آنچه که می‌تواند به ذهن شما برسد از سرویس‌های مختلفی مانند ارسال رایگان، پرداخت درب منزل و حتی بازگشت کالا تا یک هفته را برای رقابت با یکدیگر و جلب رضایت بیشتر مشتری ارائه می‌کنند، اما زمان خرید محصولات دیجیتالی مانند فایل‌های صوتی، تصویری و یا نرم افزار از یک فروشگاه اینترنتی معمولاً فایل خریداری شده از طریق اینترنت برای مشتری ارسال می‌شود. اگر در اینجا بخواهیم بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان نام ببریم می‌توانیم از Alibaba، Amazon، Ebay، Digikala و یا از 20Bekhar نام ببریم که یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش لوازم خانگی می باشد.

اما این دسته از سایت‌ها که محصول و یا خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند با واژهای مختلفی شناخته می‌شوند که می‌توانیم به خرده فروشی الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی، فروشگاه الکترونیکی، فروشگاه آنلاین و یا فروشگاه مجازی اشاره کنیم. این فروشگاه ها به دلیل اینکه امروزه موبایل های هوشمند در دست همه می‌باشند و بیشترین استفاده را در طول روز برای افراد دارد و بیشتر وقت خود را با گوشی موبایل در اینترنت می‌گذرانند وب سایت‌های خود را به‌ گونه‌ای طراحی کرده اند که مشتریان به راحتی بتوانند محصولات و خدمات آنها را با در تلفن های هوشمند خود به راحتی بررسی کنند و حتی بسیاری از این فروشگاه ها دارای اپلیکیشن هایی می‌باشند که بر روی تلفن همراه و تبلت نصب می‌شود تا مشتریان بتوانند راحت تر از آنها استفاده کنند و همیشه کنار شما باشند.

تاریخچه خرید آنلاین از کجا شروع شد

اگر در اینجا بخواهیم ‌به اولین شرکتی اشاره کنیم که بستر تجارت آنلاین را فراهم کرد می‌توانیم به IBM (OLTP)  اشاره کنیم که در دهه 1960 پردازش معاملات آنلاین را گسترش داد و توانست امکان پردازش معاملات مالی را در لحظه فراهم کند، بعد از ایجاد این بستر توسط IBM برای اولین بار توسط یک شرکت هواپیمایی در آمریکا با نام Semi-Automatic Business Research Environment (SABER)  مورد استفاده قرار گرفت این شرکت از این بستر برای رزرواسیون بلیط هواپیما به صورت انلاین استفاده می کرد، به این صورت که کامپیوترهای واقع در آژانس های مسافرتی به یکServer  در IBM متصل می شدند که می توانستند به یک Database همزمان دسترسی داشته باشند تا همه آژانس های مسافرتی بتوانند به طور همزمان به اطلاعات دسترسی داشته باشند و کار رزرو کردن بلیط مسافران خود را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی در ابتدا فقط به عنوان یک ابزاری تبلیغاتی و یک ویترین برای شرکت ها عمل می کرد که شرکت های بزرگ از آن برای معرفی محصولات خود استفاده می کردند تا بتوانند اطلاعات کامل مربوط به محصول خود را معرفی و ارائه کنند اما با همه گیر شدن بیشتر اینترنت و راه پیدا کردن کامپیوترها به خانه ها به سرعت مدیران شرکت های تجاری و تولید کنندگان دریافتند که می‌توانند از این ابزار ساده برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنند و محصولات خود را به تمام دنیا معرقی و به فروش برسانند بدون آنکه محدودیت فیزیکی و زمانی داشته باشند، چراکه تجربه یک خرید آنلاین می‌تواند مزایای بسیاری هم برای فروشنده و هم خریدار ایجاد کند از طرفی فروشنده هیچ محدودیتی در زمان، مکان و تنوع اجناس خود ندارد و می‌تواند هزینه های آن را تا حد چشم گیری کاهش دهد و این یعنی قیمت تمام شده کمتر و قدرت بیشتر برای رقابت؛ از طرف دیگر خریدار نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌تواند در کوتاه ترین زمان محصول خود را پیدا کرده و آن را با هزینه ای بسیار کمتر تهیه کند همین چند عامل باعث شد فروشگاه اینترنتی و تجارت آنلاین با سرعتی باورنکردنی رشد کنند تا جایی که امروزه محصول و یا خدماتی نیست که در اینترنت نتوانید آن را یافت کنید.

رشد فروشگاه های آنلاین از کجا شروع شد

 

اولین سرور و مرورگر وب جهانی توسط  Tim Berners-Leeدر سال 1989 برای استفاده تجاری شروع به طراحی کرد و در سال 1991 شروع به کار کرد و پس از آن در سال 1994 بانکداری آنلاین کار خود را آغاز کرد و سپس اولین فروشگاه اینترنتی پیتزا توسطPizza Hut  در سال 1994 افتتاح شد و در حقیقت اولین فروش اینترنتی انجام شد. بلافاصله پس از آن Amazon.com سایت فعالیت خود را در سال 1995 آغاز کرد و پشت آن eBay نیز در سال 1995 پا به دنیای تجارت الکترونیک گذاشتند و از اینجا به بعد بود که فروشگاه های اینترنتی با سرعت باور نکردنی یکی پس از دیگری پا به دنیای تجارت آنلاین گذاشتند تا جایی که امروزه شرکت های کوچک و حتی خرده فروشان نیز سعی کردند از این بازار عقب نمانند تا بتوانند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصول و خدمات خود را ارائه کنند و سهم خود را از این بازار پیدا کنند اما به شما پیشنهاد می کنیم آن را دست کم نگیرید و قبل از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی خود با مشکلات و سختی های آن آشنا شوید چون اگر آشنایی درستی با آن نداشته باشد و نتوانید در آن رقابت کنید می‌تواند به سرعت تمام سرمایه و کسب و کار شمارا در خود هضم کند و چیزی از آن باقی نگذارد.

رفتار خریدار یا مشتری در یک فروشگاه اینترنتی

هنگامی که شخصی تصمیم به خرید آنلاین می گیرد به احتمال زیاد از طریق تلفن همراه، رایانه، تبلت و یا سایر دستگاه های دیجیتال برای متصل شدن به اینترنت و جمع آوری اطلاعات استفاده  می کند؛ اما محیط دیجیتال می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن مشتری بگذارد چراکه توجه داشته باشد مشتری در زمان خرید آنلاین نمی ‌تواند شما و کسب و کارتان را ببیند و به همین دلیل خطر بیشتری را نسبت به افرادی حس می کند که در یک فروشگاه فیزیکی خرید می‌کنند، سه عامل اصلی وجود دارد که ممکن است در تصمیم گیری افراد در زمان خرید از یک فروشگاه آنلاین تأثیر بگذارد اول اینکه مطمئنا مشتری دوست دارد در زمان خرید یک کالای فیزیکی بتواند آن را از نزدیک ببیند و آن را لمس کند و عدم وجود این موضوع در یک فروشگاه آنلاین باعث می‌شود مشتری به کیفیت و اصل بودن کلاً تردید پیدا کند که محصول واقعی که قرار است به درست او برسد چقدر با تصاویر و توضیحات داده شده مطابقت می کند، دوم اینکه مشتری ممکن است بابت اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش و حتی گارانتی به شک بیفتد و از این موضوع ترس داشته باشد که اگر مشکلی وجود داشته باشد چطور می‌تواند این موضوع را پیگیری کند و باید سراغ چه کسی برود، اما سومین عامل که می‌تواند تأثیر منفی بر ذهن مشتری بگذارد پرداخت هزینه در مقابل محصول است که ممکن است با استفاده از درگاه اینترنتی حساب بانکی خود را به خطر بیندازد و یا شاید هیچ گاه کالای خود را دریافت نکند و پول خود را از دست بدهد این عواملی هستند که می‌تواند در رفتار خریدار فروشگاه اینترنتی تاثیر گذاشته و ترجیح دهد کالای مورد نظر را از یک فروشگاه فیزیکی با قیمت بالاتر تهیه کند.

از همین رو صاحبان فروشگاه های آنلاین بر جنبه اعتماد مشتری تأکید بسیار زیادی دارند و سعی می‌کنند با روش های مختلف اعتماد بیشتر مشتری را به دست آورند به همین خاطر نیز بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای اینکه بتوانند اعتماد مشتری خود را به دست آورند و احساس امنیت بیشتری به مشتریان خود بدهند از سرویس هایی مانند ارسال ریگان، تسویه درب منزل، بازگشت کالا و سرویس های دیگری به مشتریان خود ارائه می‌کنند تا خریدار بتواند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد.

تجارت الکترونیک به سرعتی درحال توسعه در تمام دنیا می باشد که در که در سال های خیلی نزدیک شاهد این خواهیم بود که فروشگاه های فیزیکی بیشتر تبدیل به ویترین و نمایشگاه هایی برای تولید کنندگان و نمایندگی ها می شوند تا در آنجا بتوانند فقط محصولات خود را در دید مشتری قرار دهند.

منبع:  جوان آنلاین

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

هر آنچه درباره قرص ماشین ظرفشویی لازم است بدانید

در اینجا برای خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل و انتخاب بهترین مارک قرص ماشین ظرفشویی با کمترین قیمت کمک می کنیم و به نحوه استفاده و نگهداری صحیح آن خواهیم پرداخت.

 

امروزه قرص ماشین ظرفشویی یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات شوینده در دنیا محسوب می شود به همین خاطر دانستن اطلاعات کافی و لازم برای نگهداری و خرید قرص ماشین ظرفشویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل ما در این مقاله سعی داریم به شما در خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل و انتخاب بهترین مارک قرص ماشین ظرفشویی کمک کنیم و در ادامه به نحوه استفاده و نگهداری صحیح قرص ظرفشویی خواهیم پرداخت.

همانطور که اشاره کردیم بسیاری از افراد در هنگام خرید این محصول کاربردی به موارد زیر فکر می کنند که در هر قسمت ما به سؤالات شما در این باره پاسخ خواهیم داد:

  • بهترین قرص ماشین ظرفشویی و بهترین مارک این محصول کدام برند است؟
  • کدام مارک قرص برای برند ماشین ظرفشویی من مناسب است؟
  • قرص های ظرفشویی اصل را چطور تشخیص دهیم؟
  • نحوه نگهداری این محصولات چگونه است؟
  • بهترین قرص ماشین ظرفشویی برای مارک ظرفشویی شما، چه برندی است؟
  • آیا انواع قرص های ماشین ظرفشویی نصف می شوند؟ ژل یا قرص ظرفشویی؟

 

این سؤالات و نکات ریز دیگر درباره این شوینده ظرف را در اینجا مطالعه فرمایید تا بتوانید بهترین خرید و روش استفاده و به صرفه تر را داشته باشید.

اگر قصد خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش و یا فیری را دارید می توانید این محصول را به قیمت عمده با ضمانت اصل بودن از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه نمایید چراکه یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم خانگی و مواد شوینده مرتبط می باشد، شما می توانید با کلیک کردن بر روی «قرص ماشین ظرفشویی» وارد صفحه مورد نظر شوید و قیمت ها را مقایسه کنید دقت داشته باشید که تمام محصولات با تضمین اصل بودن و بهترین قیمت می باشد.

بهترین مارک قرص ماشین ظرفشویی را بشناسید

پیش از هر چیز لازم به ذکر است که انواع قرص ظرفشویی دارای تکنولوژی کاملاً منحصربه‌فرد است و همین عامل باعث شده است که نام برندهای محدودی که به عنوان بهترین تولیدکنندگان هستند به گوش ما بخورد به همین دلیل دو کمپانی بزرگ و معتبر در دنیا به نام های فینیش و فیری توانسته اند تا بیش از 90 درصد از بازار دنیا را به دست بگیرند هر دو کمپانی تولید کننده تخصصی شوینده ظروف در دنیا می باشند به همین دلیل نیز امروزه کمتر کسی را پیدا می کنید که نام این دو کمپانی را نشنیده باشد. در ادامه به اختصار به قابلیت ها و اشاره ای به بیشینه کار و عملکرد این دو مارک قرص ظرفشویی خواهیم پرداخت:

قرص ماشین ظرفشویی فینیش

فینیش «Finish» که یکی از بزرگترین کمپانی های تولید قرص ظرفشویی در دنیاست که از سال 1953 فعالیت خود را آغاز کرده یعنی بالای 60 سال است که در زمینه تولید مواد شوینده سابقه ای درخشان را برای خود رقم زده است و اکنون انواع محصولات فینیش ازجمله قرص ماشین ظرفشویی فینیش در بالای 40 کشور دنیا در حال عرضه می باشد. این کمپانی انواع قرص ظرفشویی خود را از کامل‌ترین نوع های کوانتوم در بسته بندی های گوناگون تولید می کند که قرص های این برند معتبر علاوه بر شویندگی بسیار قوی و بی نقص دارای ویژگی هایی بدین شرح است:

حاوی جلا دهنده (به منظور جلا و برق افتادن ظروف)، حاوی نمک (کم کننده میزان سختی آب و جلوگیری از خط و خش افتادن ظرف ها) و مواد ضد رسوبات (ممانعت از باقی ماندن رسوبات آهکی در ظرفشویی به منظور کمک در طول عمر دستگاه و کیفیت شستشو)

همانطور که اشاره کردیم شما می توانید قرص فینیش کوانتوم را به عنوان تکمیل ترین قرص در دنیا با خیالی آسوده از کیفیت و شستشویی بی نقص تهیه فرمایید.

قرص ماشین ظرفشویی فیری

شرکت پروکتر اند گمبل که یک برند آمریکایی است از سال 1837 تولیدات بسیار حرفه ای را به صورت جهانی ارائه می کند و بالای یک و نیم قرن است که در حال فعالیت می باشد؛ از قرص ماشین ظرفشویی تا ژیلت، هد اند شولدرز و بسیاری از محصولات دیگر می تواند را می توان به عنوان تولیدات کم نظیر این کمپانی ابر قدرت نام برد و درواقع در کمتر خانه ای ردی از این کمپانی به چشم نمی خورد، شاید جالب باشد که بدانید روزانه سه میلیارد نفر در روز با محصولات پی اند جی سروکار دارند، قدرت روز افزون این کمپانی و تولیدات حرفه ای آن باعث شده است که این برند معتبر به یکی از تاپ برندها در دنیا تبدیل شود. قرص ماشین ظرفشویی فیری که در این کمپانی معتبر تولید شده در لیست بهترین قرص های ماشین ظرفشویی قرار داد که با داشتن کامل‌ترین عملکرد می تواند شستشویی بی نقص را برای شما به ارمغان آورد. از شویندگی قدرتمند این محصول گرفته تا جلا دهنگی، ضد رسوب بودن و تضمین سلامت ظرفشویی شما باعث شده است که در دهه های طولانی این قرص به عنوان پرفروش ترین و حرفه ای ترین قرص ماشین ظرفشویی در کل دنیا عرضه گردد. مدل های پلاتینیوم، جار از تولیدات و دسته بندی های انواع محصولات این کمپانی است که هریک کاملترین عملکرد را به همراه خواهد داشت.

 

قرص ماشین ظرفشویی اصل

همانطور که گفتیم انواع قرص های ماشین ظرفشویی دارای تکنولوژی خاص و پیچیده ای در تولید است و این امر باعث شده کمتر کمپانی ای بتواند در چرخه پررقابت و حرفه ای تولید این نوع از محصول بماند و تولید این محصول را بر عهده بگیرد از طرفی دیگر همین پیچیدگی فناوری تولید باعث شده تا نگرانی گونه های تقلبی به حداقل برسد پس شما می توانید با مشاهده ظاهری کاملاً مشخص به خرید قرص ظرفشویی اصل خود بپردازید.

نکته مهم: گاه افراد ترکیدن قرص ها و یا چسبیدن قرص ها به یکدیگر را دلیل تقلبی بودن قرص ها می دانند اما به طور قطع باید بگوییم که این موارد هیچ ارتباطی با اصل نبودن قرص های شما ندارد و تنها به روش نگهداری نادرست شما بر می گردد که در ادامه به توضیح این مطلب خواهیم پرداخت.

نحوه نگهداری صحیح انواع قرص ماشین ظرفشویی

برای آنکه بتوانید سلامت قرص ظرفشویی خود را حفظ کنید تا باکیفیت تولید اولیه خود، کار شستشوی ظروف را انجام دهد، توجه به چند نکته مهم دارای اهمیت است چراکه عددم توجه به عامل هایی ساده در نحوه نگهداری قرص ماشین ظرفشویی به صورت جدی به کاهش کیفیت عملکردی آن ها منجر خواهد شد، در ادامه به بررسی کوتاهی از شایع ترین مواد خواهیم پرداخت اما پیش از هر چیز توجه کنید که شما باید این محصول را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

دلایل چسبیدن قرص های ماشین ظرفشویی به یکدیگر

رطوبت هوا - درواقع همان نگاه نداشتن قرص ظرفشویی در فضاهای خشک و همچنین قرار دادن آن ها در فضاهای گرم باعث چسبیدن قرص ها به یکدیگر خواهد شد پس برای نگه داشتن کیفیت تولید محصول خریداری شده خود به این امر توجه فرمایید.

دلیل ترکیدن قرص های ظرفشویی

گذاشتن قرص های ظرفشویی در فضاهای سرد باعث ترکیدن آن ها خواهد شد، وقتی سخن از جای خنک است پس نگهداری تعادل دمایی را فراموش نکنید چراکه سرمای زیاد باعث ترکیدن قرص ها خواهد شد. شما می توانید انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش و فیری را با ضمانت اصل بودن زیر قیمت بازار از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه نمایید.

 

بهترین قرص ماشین ظرفشویی برای مارک دستگاه ظرفشویی شما

بسیاری از افراد پیش از خرید این محصول، به این مورد فکر می کنند که کدام مارک قرص ماشین ظرفشویی را بخرم تا سازگاری بیشتری با برند ظرفشویی من داشته باشد اگرچه ناگفته نماند که برخی از نصاب های ماشین ظرفشویی نیز با دادن پیشنهاد اولیه خود درباره برند خریداری قرص ظرفشویی، این باور غلط را در ذهن افراد جای می‌گذارند که برای مارک ظرفشویی من، برند مناسب قرص تنها، مارکی خاص است اما به زبانی ساده بگوییم فرقی نمی کند برند دستگاه شما بوش، میله، سامسونگ، ال جی یا هر مارک دیگر باشد، استفاده از هر برند معتبری مانند انواع قرص های فینیش یا فیری بدون شک می تواند بهترین انتخاب‌های شما باشد چراکه کمپانی های قدرتمندی همچون فیری و فینیش که هریک سالیان طولانی در حال تولید بهترین های این محصول هستند، توانسته اند با ارتباط با کمپانی های قدرتمند تولید دستگاه های ظرفشویی قرصی تماماً سازگار با تمام برندهای معتبر دنیا تولید کنند پس شما می توانید بر اساس نیاز، سلیقه و حتی عادت خرید خود در انتخاب برند مورد نظرتان با خیالی آسوده خرید نمایید.

جدیدترین قرص های ماشین ظرفشویی؛ نصف نمی شوند

همانطور که گفتیم کاملترین و جدیدترین قرص های ظرفشویی از برندهای معتبر از مدل های کوانتوم، جار، پلاتینیوم  و ... تماماً دارای پوسته ای ژله ای قابل حل در آب هستند که همین امر باعث می شود که شما نتوانید این قرص ها را نصف کنید پس فرق نمی کند که چه حجمی از ظرف در ظرفشویی شما وجود دارد یا دستگاه کوچکی در منزل از مدل های رومیزی دارید و یا مبله، استفاده از انواع قرص ماشین ظرفشویی جدید تنها به صورت کامل، قابل دسترس خواهد بود؛ اما در اینجا این سؤال پیش می آید که اگر لازم نبود که یک قرص ظرفشویی کامل را استفاده کنم، چه کار کنم؟

 

درباره این مطلب کاملاً حق با شماست، گاهی شما تنها نیمی از دستگاه خود را پر کرده اید و از آنجایی که هر قرص کامل برای یک دستگاه مبله کامل تهیه و تولید شده، به دنبال ره حلی در ذهن خود برای صرفه جویی در مصرف قرص های خود در این زمان خواهید بود. در پاسخ به شما باید بگوییم که انواع ژل ظرفشویی راه حل شماست تا بتوانید در این هنگام به میزان لازم و مورد احتیاج خود و بر اساس تعداد ظروف کثیف مایع شوینده را به دستگاهتان اضافه کنید تا به مرور نیز به میزان قابل توجهی در مصرف تعداد قرص ظرفشویی خود نیز کمک کنید.

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم به مطلب بسیار جالب در ویکی پدیا با نام Dishwasher detergent مراجعه کنید و آن را نیز مطالعه نمایید خواندن آن خالی از لطف نیست.

منبع: 1 پزشک


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

خدمت از ما ، متخصص ارتودنسی ، اپلیکیشن خدمت از ما ، تعمیر پکیج ، چگونه بیت کوین... ، از کجا بیت کوین... ، سرویسکار پکیج ، خرید نهال گردو ، متخصص دندانپزشکی ، قیمت نقاشی ساختمان ، طراحی جواهرات ، مشاور کسب و کار... ، مشاوره رایگان کسب و... ، مشاوره و راه اندازی... ، ارتودنسی نامرئی ، سرویس پکیج ، تعمیر آبگرمکن ، سرویس کولر گازی ، ارتودنسی نامرئی... ، مشکلات دهان و دندان ، معرفی خدمت از ما ، مواد غذایی ارگانیک ، نرخ بیمه شخص ثالث ، نرم افزار خدمت از... ، نرم‌ افزار مدیریت... ، نصاب ایزوگام ، نصاب کابینت ، نصاب کابینت در... ، نصب آنتن مرکزی ، نصب ایزوگام ، نصب دوربین مداربسته ، نصب دیگ موتورخانه ، نصب لوستر ، نصب موتورخانه ، نصب کابینت ، نصب کولر گازی ، نظافت منزل ، نقاشی ساختمان ، نقاشی ساختمان تهران ، نهال گردو ، نهالستان دکترنهال ، هزینه ارتودنسی ، هزینه سرویس کولر... ، هزینه نصب کولر گازی ، یمه شخص ثالث ، کانال تلگرام سیگنال... ، کتابفروشی ایرانی در... ، کتابفروشی ایرانی در... ، کتابفروشی ایرانی در... ، کتابفروشی های فارسی... ، کد بورسی رایگان ، کرند.شرکت نرم افزا ، کسب درآمد ، کلاس آموزش ارز دی ، کلاس آموزش ارز... ، کلاس آموزش بیت کوین ، کلمپه کرمان ، طراحی جواهرات با... ، طراحی سایت در کرمان ، طراحی فروشگاه... ، عیب یابی پکیج ، فروش رگال ، فروشگاه آنلاین مواد... ، فروشگاه محصولات... ، فروشگاه مواد غذایی... ، فروشگاه یاسین ، فروشگاه کرمان ، فضای کار اشتراکی ، فضای کار اشتراکی... ، فوتبال کرمان ، قالیشویی ، قاووت کرمان ، قیمت ارتودنسی... ، قیمت تری دی پانل ، قیمت لوله بازکنی ، قیمت نصب ایزوگام ، قیمت نصب موتورخانه ، قیمت نهال گردو ، گروه بلک پینک ، لوازم جانبی بیسوس ، لوازم جانبی شیائومی ، لوازم جانبی موبایل ، لوله بازکنی ، لیست پزشکان ، لیست پزشکان شیراز ، لیست پزشکان مشهد ، مجله اینترنتی خدمت... ، مجله اینترنتی.خدمت... ، محصولات ارگانیک ، مدرسه فوتبال در... ، مدرسه فوتبال کرمان ، مراحل ارتودنسی... ، مزایای تری دی پانل ، خزید رگال ، دریافت کد بورسی ، دستگاه ضدعفونی... ، دستگاه نوکوپرشیا ، دوره ارز دیجیتال ، دوره های آموزشی ارز... ، دکترنهال ، رگال آهنی ، رگال خانگی ، رو در رو ، زیره کرمان ، سئو در کرمان ، سئو و بهینه سازی... ، ساخت رگال ، سایت معتبر خرید و... ، سبزی آماده طبخ در... ، سبزی تازه ، سرمایه گذاری در... ، سقف گلخانه ، سوغات کرمان ، سیگنال خرید ارز... ، شرکت برنامه نویسی... ، شرکت‌ های طراحی... ، طراحی اپلیکیشن در... ، طراحی اپلیکیشن... ، طراحی اپلیکیشن... ، خرید ارز دیجیتال ، خرید اسپری ، خرید بلیط هواپیما ، خرید بیمه شخص ثالث ، خرید رنگ مو ، خرید عطر ، خرید نهال ، خرید نهال بادام ، از کجا بیت کوین... ، ازدواج در ترکیه ، اسامی بهترین وبلاگ... ، اعضای بلک پینک ، افزایش رتیه سایت ، انگشتر جواهر مردانه ، انگشتر طلا مردانه ، انواع روش‌های... ، بازار آنلاین.بازار... ، باشگاه شاهین ، باشگاه شهرداری بم ، باشگاه فوتبال شاهین ، بلک پینک ، بهترین مدرسه فوتبال... ، بهترین مرکز زبان... ، بهترین نرم‌ افزار... ، بهترین وبلاگ ها... ، پارادیس هاب ، پرستار بیمار ، پرستار سالمند در... ، پرستار کودک در منزل ، پسته رفسنجان ، پوشش سقف ، تبدیل بیت کوین به... ، تری دی پانل ، چگونه بیت کوین... ، خدمات گرمایش ، خدمات گرمایشی ، تعمیر ماشین... ، تعمیرکار موتورخانه ، ثبت ازدواج در ترکیه ، ثبت نام در بورس ، اجاره ویلا شمال ، اخبار ورزشی بانوان ، اخبار ورزشی کرمان ، ارتودنسی دندان ، آبشار ویسادار ، آرکا افشان ، آزمون آنلاین آیلتس... ، آموزش بیت کوین ، آموزش زیان ایران... ،
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ