سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه انواع غذاساز بوش برای آشپزی حرفه ای در خانه

اگر قصد خرید غذاساز بوش را دارید ما در اینجا بهترین مدل های غذاساز بوش را به شما معرفی می کنیم و می توانید آن را با بهترین قیمت از نمایندگی بوش تهیه نمایید

 

بررسی غذاساز بوش مدل MUM57B224

غذاساز بوش مدل MUM57B224 یکی از محصولات سری 5 بوش است، این غذاساز بوش مشکی با قدرت 900 وات یکی از پرکاربردترین محصولات بوش می باشد، این غذاساز بوش که ساخت کشور اسلوونی می باشد تحت لیسانس بوش آلمان ساخته می شود که یکی از محصولات سری  Professional شرکت بوش می باشد یکی دیگر از تولیدات با کیفیت از معتبرترین تولید کنندگان لوازم خانگی است که با استاندارد جهانی تولید شده و سالیان زیاد است که این محصول پرفروش در سر تا سر دنیا مورد استقبال خریداران غذاساز قرار گرفته است، این مدل 900 وات با موتور قدرتمندش امکان مخلوط کردن خمیر های سنگین را فراهم می کند شما به راحتی و در مدت زمان کوتاه می توانید انواع کیک، شیرینی، بستنی، سس و دسرهای خوشمزه را با لوازم جانبی مدل MUM57B224 آماده کنید، وسایل جانبی و امکاناتی که این غذاساز چند منظوره بوش دارد، نیاز شما را به داشتن وسایل برقی تک دیگر کاهش می دهد غذاساز بوش مدل MUM57B224 ویژگی های بسیار فوق العاده ای دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم. این مدل از غذاساز در میان انواع دیگر موجود در بازار دارای قدرت ویژه و به قول خودمانی ریزه کاری های بسیاری است، مخلوط کن سه بعدی Multi-motion-Drive در مدل  MUM57B224نهایت لمس با کیفیت ترین مخلوط را به شما خواهد داد، این دستگاه دارای بازوی چندکاره با دنده های ویژه به همراه 3 تنظیم مختلف سرعت برای انتقال بهینه قدرت است که توانسته لقب حرفه ای را به این مدل پرفروش بدهد، دیگر لازم نیست نگران پاشیدن مواد به بیرون دستگاه باشید چراکه درپوش شفاف با دریچه ورودی مواد و شروع آرام در این مدل حرفه ای غذاساز، این مسئله را نیز برای شما حل کرده است.

نگهداری و استفاده آسان از این دستگاه حرفه ای بسیار آسان است و شما به راحتی می توانید یک آسیاب چندکاره کوچک، خردکن یکپارچه با 3 دیسک به همراه 5 عملکرد مختلف، ست شیرینی پزی حرفه ای (شامل، میله های همزن و انعطاف پذیر با لبه های سیلیکونی - میله های خمیرزن حرفه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع _ قلاب خمیرزنی با محافظ دنده) را در منزل خود داشته باشید و در واقع با قرار دادن این مدل از غذاساز در لیست خرید خود، یک تیر و چند نشان داشته باشید. غذاساز مدل MUM57B224 بوش دارای 7 تنظیم سرعت و عملکرد پالس است. در مورد حجم کاسه استیل این مدل باید بگوییم MUM57B224 دارای 3.9 لیتری ظرفیت است که به راحتی اماکن جای گیری 1.5 کیلوگرم خمیر یا 2 کیلوگرم مخلوط اسفنجی در آن وجود دارد. غذاساز سری 5 بوش دستگاهی با ایمنی بالا در برابر گرم شدن بیش از حد موتور است و سیستم ایمنی آن، از روشن شدن ناخواسته دستگاه به هر دلیلی جلو گیری می کند. در این غذاساز بوش دیگر لازم نیست نگران پخش بودن وسایل جانبی دستگاه خود باشید زیرا که یک کیف لوازم جانبی Accessory Bag به همراه این مدل است که شما می توانید همیشه تمامی وسایل را در آن قرار دهید. از دیگر مزایای این غذاساز 900 وات، بسیار کم‌صدا و کم لرزش بودن آن است. در این مدل به دلیل طراحی پایه های پلاستیکی مناسب در کف دستگاه، دیگر شاهد هیچ گونه لرزش و حرکت نخواهید بود. اگر شما به دنبال خرید یک غذاساز هستید، غذاساز بوش مدل MUM57B224 می تواند یکی از بهترین مدل ها در لیست خرید شما باشد. این مدل با قدرتی شکست ناپذیر و طراحی تحسین شده، دستگاهی قدرتمند در آشپزخانه شماست و قادراست به راحتی به رفع نیازهای افراد حرفه ای بپردازد.

 

بررسی مدل MUM54251

غذاساز بوش مدل MUM54251 در سری 5 و به رنگ سفید یکی از حرفه ای ترین تولیدات لوازم خانگی بوش است این غذاساز از سری 5 Styline با قدرت موتور 900 وات ساخت کشور اسلوونی و تحت لیسانس بوش آلمان تولید شده است. لوازم خانگی بوش بار دگر توانسته با این مدل قدرتمند کیفیت و قدرت خود را به رخ بکشد این ماشین آشپزخانه چند منظوره بوش با وجود داشتن موتوری پرقدرت، بسیار کم صدا و بدون لرزش است. با توجه به حجم بزرگ کاسه این دستگاه شما می توانید تا 3.9 لیتر که چیزی معادل 2 کیلوگرم است را در این غذاساز مخلوط کنید. از لوازم جانبی این غذاساز بوش می توان به این موارد اشاره کرد: درپوش شفاف با دریچه ورودی مواد، خردکن یکپارچه با 3 دیسک ضد زنگ (رنده دشت و ریز، دیسک های دو طرفه برش، خردکن، خردکن نگینی)، چرخ گوشت، قلاب خمیرزن و میله های همزن، آب مرکبات گیری، پارچ مخلوط کن و کیف لوازم جانبی است که شما می توانید در عکس این محصول و جدول جزییات آن ها را مشاهده کنید.

وجود ماشین آشپزخانه یا همان غذاساز بوش به طور شگفت انگیزی زمان تهیه هر شیرینی، کیک، دسر، بستنی و... را کم خواهد کرد و آسودگی استفاده از لوازم جانبی غذاساز بوش مدل MUM54251 به میزانی ساده است که هیچ گاه برای استفاده از آن سختی ای را حس نخواهید کرد. وقتی می گوییم غذاساز بوش، بدین منظور است که افراد از ساده ترین کارایی خود گرفته تا حرفه ای ترین کارها را می توانند با این مدل انجام دهند. کار با این دستگاه به دلیل وجود Easy Arm Lift بسیار آسان است زیرا که با فشار تنها یک کلید، حرکت آسان و قدرتمند این مدل آغاز خواهد شد در غذاساز همه کاره بوش MUM54251 به دلیل در دسترس بودن کاسه و فضای بزرگ آن می توانید به راحتی مواد را به مخلوط خود اضافه کنید یا از آن خارج نمایید.

این غذاساز سری 5 بوش دارای 7 سرعت و کلید پالس یا همان سرعت لحظه ای می باشد سیستم مخلوط کن 3 بعدی امکان مخلوط کردن در جهات مختلف را به منظور ایجاد مخلوطی یک دست مهیا می سازد، سیستم هوشمند ایمنی این دستگاه امنیت را برای شما تضمین می کند این سیستم از روشن شدن ناخواسته دستگاه به هر دلیلی جلوگیری می کند و ایمنی بسیار بالایی در برابر گرم شدن زیاد دستگاه از خود نشان می دهد، شما می توانید با طول عمر بسیار بالا از این غذاساز بوش حرفه ای سالیان طولانی در خانه خود استفاده کنید فضای کاملاً کافی کاسه در این دستگاه برای تهیه انواع مواد با حجم زیاد مناسب است. موتور قدرتمند، طراحی جمع و جور، تعداد لوازم جانبی زیاد و کاربردی به همراه کیف نگهداری آن ها، غذاساز بوش مدل MUM54251 را به یکی از پرفروش ترین و برترین مدل ها تبدیل کرده است این مدل با طراحی بسیار زیبا، جلوه آشپزخانه شما را دو چندان خواهد کرد. غذاساز سفید بوش با ترکیب زیبای نقره ای می تواند با ست های مختلف رنگی هماهنگ باشد شما عزیزان می توانید این محصول از لوازم خانگی بوش را با کارت گارانتی اصل درب منزل خود در هر نقطه از ایران با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

 

بررسی غذاساز بوش مدل MUMXX40G

غذاساز بوش مدل MUMXX40G یکی از قدرتمندترین غذاسازها با قدرت 1600 وات از تولیدات لوازم خانگی بوش می باشد، این مدل در رنگ طوسی یا همان خاکستری گرانیتی با حداکثر قدرت، دوام، سرعت و عملکرد بی نقص تولید شده است، غذاساز بوش MaxxiMum از بهترین و با کیفیت ترین ماشین های آشپزخانه در بازار می باشد، غذاساز بوش مدل MUMXX40G  ساخت کشور اسلوونی و تحت لیسانس بوش آلمان می باشد این ماشین خانگی به عنوان غذاساز دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی است که به طور خلاصه در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:

حسگر هوشمند خمیر: شما حتی در هنگام کار با خمیرهای سنگین در مقادیر زیاد می توانید شاهد نتایج بی نقص و عالی باشید.

سنسور کنترل اتوماتیک: بدون نیاز به افزودن کره می توانید شاهد بهترین عملکرد یکنواخت در همزدن سفیده تخم مرغ و یا آماده کردن خامه باشید.

سیستم محافظت از دستگاه: سیستمی هوشمند در برابر گرم شدن بیش از حد دستگاه و جلوگیری کننده از فعال شدن ناخواسته موتو

سیستم مخلوط کن 3 بعدی و چرخش: مخلوط کردن سریع و کاملاً همگن مواد به واسطه سیستم چرخشی پیشرفته و حرفه ای در 3 بعد مختلف به صورت همزمان

بهترین و قدرتمندترین غذاساز بوش حرفه ای مدل MUMXX40G دارای همزنی انعطاف پذیر با سری سیلیکون برای تهیه خمیری نرم تر و سبک تر از همیشه است، علاوه بر این در میان انواع لوازم جانبی این ماشین خانگی همزن پرسرعت فلزی وجود دارد که با ارتفاع قابل تنظیم، ترکیباتی باکیفیت را مخلوط خواهد کرد، از دیگر ویژگی های این غذاساز پرفروش کاسه بزرگ 5.4 لیتری این دستگاه است که دست شما را در تهیه حجم های زیاد هر مخلوط باز می گذارد، مخلوط کن شیشه ای مقاوم در برابر گرما و سرما که برای تهیه انواع سوپ های داغ و جوشان یا اسموتی میوه های یخ زده مناسب است از دیگر لوازم همراه و بسیار کاربردی دیگر این دستگاه است. مسلماً با آنچه در مورد این مدل خواندید، متوجه این موضوع شده اید که خرید یک غذاساز بوش نیاز شما را به تهیه برخی از لوازم خانگی های دیگر از میان می برد، علاوه بر قابلیت های ذکر شده این مدل دارای خردکن یکپارچه با 4 دیسک با جنس استیل می باشد (دیسک های برش، خردکن، رنده و آسیاب) نیز از دیگر لوازم همراه این دستگاه است که در هر خانه ای بسیار کارآمد خواهد بود، نکته دیگر آن که غذاساز بوش مدل MUMXX40G با وجود داشتن قدرتمندترین موتور به دلیل داشتن پایه های ضد لرزش، هیچ گونه حرکت و ارزشی در حین عملکرد ندارد و شما عزیزان می توانید با در نظر گرفتن کیفیت بالا و طول عمر این دستگاه را با بهترین قیمت در لیست خرید خود قرار دهید.

منبع: هنر درخانه


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 تغییرات...   

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

خدمت از ما ، متخصص ارتودنسی ، اپلیکیشن خدمت از ما ، تعمیر پکیج ، چگونه بیت کوین... ، از کجا بیت کوین... ، سرویسکار پکیج ، خرید نهال گردو ، متخصص دندانپزشکی ، قیمت نقاشی ساختمان ، طراحی جواهرات ، مشاور کسب و کار... ، مشاوره رایگان کسب و... ، مشاوره و راه اندازی... ، ارتودنسی نامرئی ، سرویس پکیج ، تعمیر آبگرمکن ، سرویس کولر گازی ، ارتودنسی نامرئی... ، مشکلات دهان و دندان ، معرفی خدمت از ما ، مواد غذایی ارگانیک ، نرخ بیمه شخص ثالث ، نرم افزار خدمت از... ، نرم‌ افزار مدیریت... ، نصاب ایزوگام ، نصاب کابینت ، نصاب کابینت در... ، نصب آنتن مرکزی ، نصب ایزوگام ، نصب دوربین مداربسته ، نصب دیگ موتورخانه ، نصب لوستر ، نصب موتورخانه ، نصب کابینت ، نصب کولر گازی ، نظافت منزل ، نقاشی ساختمان ، نقاشی ساختمان تهران ، نهال گردو ، نهالستان دکترنهال ، هزینه ارتودنسی ، هزینه سرویس کولر... ، هزینه نصب کولر گازی ، یمه شخص ثالث ، کانال تلگرام سیگنال... ، کتابفروشی ایرانی در... ، کتابفروشی ایرانی در... ، کتابفروشی ایرانی در... ، کتابفروشی های فارسی... ، کد بورسی رایگان ، کرند.شرکت نرم افزا ، کسب درآمد ، کلاس آموزش ارز دی ، کلاس آموزش ارز... ، کلاس آموزش بیت کوین ، کلمپه کرمان ، طراحی جواهرات با... ، طراحی سایت در کرمان ، طراحی فروشگاه... ، عیب یابی پکیج ، فروش رگال ، فروشگاه آنلاین مواد... ، فروشگاه محصولات... ، فروشگاه مواد غذایی... ، فروشگاه یاسین ، فروشگاه کرمان ، فضای کار اشتراکی ، فضای کار اشتراکی... ، فوتبال کرمان ، قالیشویی ، قاووت کرمان ، قیمت ارتودنسی... ، قیمت تری دی پانل ، قیمت لوله بازکنی ، قیمت نصب ایزوگام ، قیمت نصب موتورخانه ، قیمت نهال گردو ، گروه بلک پینک ، لوازم جانبی بیسوس ، لوازم جانبی شیائومی ، لوازم جانبی موبایل ، لوله بازکنی ، لیست پزشکان ، لیست پزشکان شیراز ، لیست پزشکان مشهد ، مجله اینترنتی خدمت... ، مجله اینترنتی.خدمت... ، محصولات ارگانیک ، مدرسه فوتبال در... ، مدرسه فوتبال کرمان ، مراحل ارتودنسی... ، مزایای تری دی پانل ، خزید رگال ، دریافت کد بورسی ، دستگاه ضدعفونی... ، دستگاه نوکوپرشیا ، دوره ارز دیجیتال ، دوره های آموزشی ارز... ، دکترنهال ، رگال آهنی ، رگال خانگی ، رو در رو ، زیره کرمان ، سئو در کرمان ، سئو و بهینه سازی... ، ساخت رگال ، سایت معتبر خرید و... ، سبزی آماده طبخ در... ، سبزی تازه ، سرمایه گذاری در... ، سقف گلخانه ، سوغات کرمان ، سیگنال خرید ارز... ، شرکت برنامه نویسی... ، شرکت‌ های طراحی... ، طراحی اپلیکیشن در... ، طراحی اپلیکیشن... ، طراحی اپلیکیشن... ، خرید ارز دیجیتال ، خرید اسپری ، خرید بلیط هواپیما ، خرید بیمه شخص ثالث ، خرید رنگ مو ، خرید عطر ، خرید نهال ، خرید نهال بادام ، از کجا بیت کوین... ، ازدواج در ترکیه ، اسامی بهترین وبلاگ... ، اعضای بلک پینک ، افزایش رتیه سایت ، انگشتر جواهر مردانه ، انگشتر طلا مردانه ، انواع روش‌های... ، بازار آنلاین.بازار... ، باشگاه شاهین ، باشگاه شهرداری بم ، باشگاه فوتبال شاهین ، بلک پینک ، بهترین مدرسه فوتبال... ، بهترین مرکز زبان... ، بهترین نرم‌ افزار... ، بهترین وبلاگ ها... ، پارادیس هاب ، پرستار بیمار ، پرستار سالمند در... ، پرستار کودک در منزل ، پسته رفسنجان ، پوشش سقف ، تبدیل بیت کوین به... ، تری دی پانل ، چگونه بیت کوین... ، خدمات گرمایش ، خدمات گرمایشی ، تعمیر ماشین... ، تعمیرکار موتورخانه ، ثبت ازدواج در ترکیه ، ثبت نام در بورس ، اجاره ویلا شمال ، اخبار ورزشی بانوان ، اخبار ورزشی کرمان ، ارتودنسی دندان ، آبشار ویسادار ، آرکا افشان ، آزمون آنلاین آیلتس... ، آموزش بیت کوین ، آموزش زیان ایران... ،
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ